Bearclaw

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 19 september 2009 08:44

Då var lördagen här med en kall morgon men det ser verkligen ut som det blir fint även idag HURRA!!

Jag blir så mycket piggare och full med energi när solen lyser och det som är tråkigt att göra känns inte så tråkigt när solen är framme.


Min man och vår svärson skall fixa i tvättrummet han var här även igår. Eftesom vår äldsta dotter endå jobbade så tyckte han att han kunde komma hit och hjälpa till. Du är verkligen en ängel det betyder så mycket för oss att du hjälper oss SÅ TACKSkrattande


9-åringen som snart blir 10 han och jag skall fixa i hans rum lite, han är en liten samlare och ha rätt mycket saker i sitt rum. Detta gör att han inte har så mycket plats att leka på vilket jag tycket är viktigt om man bland annat har kompisar hos sig. Så idag skall vi ändra om byta säng och slänga ut saker så det blir bra för honom. Detta då i sin tur innebär att han säng som han har idag vill 4-åringen ha. Så när jag är klar i det ena rummet så får jag börja med det andra men vad gör man inte för sina barn. Ska även fixa till i vårt teverum ikväll så det blir lite bättre tror jagObestämd

Mina 3små barn är jätte glada i Nalle Phu och tiger m.m så jag har tänkt att måla en vägg med det i det ena barnrummet. Sen får det väl bli lite prinssessor också.


Ha en helt underbar skön lördag kjamisar

Tyvärr så har jag inte fått in bilderna i datorn än men jag jobbar på det.


  tänk om man kunde studsa som Tiger vilken grejFlört

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards