Bearclaw

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 6 september 2009 21:06

Nu kan jag tala om resten eftersom Ekoxens har redan talat om det på deras blogg:


Vill tala om att Ekoxens Narima Ruth *Ruth* vann med CK, bästa tikklass och den vinner Ruth och tar Cert sen blev det BIR.

och Ekoxens Pondorosa Silvergirl *Ada* blev 3:a med CK.kom 3a bästa tik


Så jag säger bara ett STORT GRATTIS TILL Ekoxens kennel som visa framfötter:)



Av Rosie-Marie & Harry - 6 september 2009 20:24

Idag var då den stora dagen för våra hundar Goliat och Senyaya:)


Harry sprang med Goliat som skötte sig kanon bra han var super duktig, det var ju första gången han är ställd. Han fick en 2:a med super fina kritiker så vi är jätte nöjda. Harry tog väl hand om honom så Goliat gjorde ett bra jobb.


 Sen var det då Senyaya tur som då jag Rosie sprang med.

Och Yaya var super duktig i ringen fick först en 1:a det var lite pirrigt när vi gick in i ringen igen. Men även denna gång så skötte hon sig kanon bra. Så hon kom 1:a i hennes klass med CK, så nu blev det ännu mer nervöst. 

Men hon skötte sig även kanon bra nästa gång vi kom in ringen där hon placerade sig som 4:e bästa tik.

Så jag kan inget annat än att säga att jag är kanon glad;)

Det var Senyaya första stora tävling och hon gjorde det kanon. 

Så jag bara säger HURRA!!!!!


Och till er andra som var med ETT STORT GRATTIS TILL ER!


Ha det gott mina vänner. och stora kjamen på er.


P.s vill inte tala om allt för det får den personen som det berör säga först.


Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards