Bearclaw

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 4 september 2009 22:33

Då var det fredag och gubben och sonen sitter ute i förtältet och spelar kort. Jag satte mig vid datorn en liten stund. Hundarna mår toppen har varit med hela dagen och de bara älska det vi har även med Saga som njuter som bara den. Däremot så lämna de jag några av djuren hemma hos sonen och min extra pappa. Vi brukar annars ha alla med oss när vi åker någon stans men eftersom de ändå skulle vara hemma så fick det bli så.

Barnen har varit ute hela dagen idag och lekt hittat nya vänner det är så roligt att se dem. Även lill Dottern har sprungit runt i förtältet och vi har varit på lekplatsen med alla och de har verkligen haft toppen kul vädret har också varit jätte fint det har visst och sant blåst men det har inte regnat.

Idag åt vi av äppelkakan som jag gjorde innan vi åkte iväg det ihop med vanilj sås. Den var jätte god det var nämligen en ny recept men det fick godskänd.

Så nu hoppas jag att vädret blir bra hela helgen så alla dessa hundar slipper springa i regnet. Ja det är ju inte kul för barnen heller om det ska regna.


Ha det nu så bra och va rädda om er, kjamisar

   

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards