Bearclaw

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 31 augusti 2009 09:28

Då var det måndag igen och barnen har åkt till skolorna de som är hemma är de 3minsta barnen, ja vår ena tonåring med han mår inte så bra har haft lite ont i huvudet hoppas det går över.


Hundarna har varit ute och rastats och hanarna är i rastgården de tycker om att vara ute så det är super skönt att kunna ha dem där då. Jag litar ju inte hundra på dem och jag vill inte att det ska hända dem något, så det är bra att de inte kommer någon stans.


Ja idag skall jag förbereda vår resa så allt är klart tills på onsdag. Då skall allt som skall med ligga i husvagnen och sängarna skall bäddas så det blir lite som behövs att fixas. Sen skall ju hundarna badas och vi måste handla det vi skall ha med oss i mat väg. Fy vad mycket det är när man väl börja tänka efter. Och jag måste hålla med Susanne som skrev i kommentaren häromdagen det är en annan som packar och de är andra åker bara med. För alla kläder barnen saker hundarnas m.m det fixar jag min man han fixar bilen och att husvagnen fungera.  Och när man är några stycken så blir det mycket som man inte får glömma att få med sig.

Nog med detta bjuder er på en bild på vår 15-åring och hans hund Senyaya

vet inte vem som vinner denna rond:)


Ha en underbar dag, kjamisar

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards