Bearclaw

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 28 augusti 2009 10:50

Hoppas allt är bra med er alla som är inne och läser.

Idag är vädret inte skönt alls utan det är kvavt ute inte mysigt alls. Pojkarna är ute och leker, än så länge är det ingen strid ute. Dottern sover.

Jag öppnade upp till våra hundar. Vi hade nämligen bara gjort en valphage ute men det tog vi bort så nu har de hela platsen ute. Saga tyckte det var lite konstigt att kunna springa ner på gräsmattan. Och våra pojkar tyckte det var skönt att kunna springa in och se vad vi gör. Så nu kan de vara ute eller inne så det är bara att gå ut via hundrummet.


Jag håller också på med att göra en hemsida för hundar. Där ska man kunna hitta info om lite allt möjligt. Detta gör jag för vår hund Gabriella och alla andra hundar som har varit eller är sjuka. För det är inte lätt att hitta det man söker ska ni veta, men vi hoppas att denna sida kan vara till hjälp. 

Där kommer även att finnas länkar till andra kennlar, de som har valpar m.m Jag lovar att jag ska informera er om hemsidan så fort den är klar. Och skulle ni vilja ha något med så är det bara att maila mig så fixar jag detta. Men ni kommer att få adressen till hemsidan när den är klar.


Ha en skön fredag och ha det bra nu, kjamisar på er;)

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards