Bearclaw

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 27 augusti 2009 15:11


Ponti med familj har skaffat en egen blogg nu så vill ni följa lilla Ponti så titta in http://linnea-90.bloggagratis.se/


Jag har dem också men har skrivit Ponti med Familj 


Ha det så gott, kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 27 augusti 2009 08:02

Tycker inte att man hinner med det man vill om veckorna, dagarna bara springer förbi en, (tycker jag då.)

Idag ska 4-åringen åka till barntimman så det är lite spännande eftersom han åker själv. Det jag menar är att hans storebror åker inte med eftersom han har skolan. Och han är ju inte själv heller utan fröknarna och de andra barntimme barnen är ju med. Men för honom så blir det att han åker själv.

Det var lika bra att jag förklarade eftersom jag har haft folk som tror att jag låter barnen åka buss själva.


Senyaya och Saga trivs jätte bra ihop, Fabian han som innan bryr sig inte så mycket, Goliat ja han tycker det är en otäck liten sak som springer runt benene. Men även Goliat börjar lugna ner sig och han är ju lite nyfiken på Saga. Så allt rullar på med våra hundar.

Tyvärr så har jag inget nytt ang vår kära Gaby så man börjar att bli mycket arg och ledsen att det skall behöva ta så lång tid. Men vi hoppas att det ska bli upprättat så fort som möjligt för Gabys skull.

Men som jag har sagt ni ska få veta senare vad som hänt med vår Gaby, och den berättelsen kommer att bli rätt lång.


Som ni har läst så har ju Ponti åkt hem till sin familj så jag vill visa er hans familj.

Så här har ni Pontis familj. Helt underbara människor:)

Ser fam emot att få följa han på deras egna blogg när den bli klar, och jag kommer naturligtvis länka till honom. Ochni kommer att få veta det med:) Man är ju stollt över sin första valpkull;)


Ha en underbar dag stora kjamen.


P.s Vi kommer ju bli stollta över våra andra kullar med.

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards