Bearclaw

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 21 augusti 2009 08:12

Jag vill börja med att TACKA ALLA som har varit så snälla och lämnat så uppmuntrande kommentarer när tiderna kännes som jobbigaste SÅ TACK SNÄLLA FÖR ATT NI VISA ATT DET FINNS BRA MÄNNISKOR.    


Sen har jag också glömt att tala om att häromdagen så fick jag en ängel en vän som tyckte jag skulle behöva en som tog hand om mig. Jag var tvungen att hänga upp den på väggen ovanför min säng.  SÅ Tack för min beskyddare:


Idag skall våra valpar till veterinären för besiktning ska ta lite foto på dem så ni får se. Men det kommer jag göra senare har inte riktigt den tiden just nu. Ville bara hoppa in och skriva någon rad innan jag dra igång med det jag måste göra.


Jag hoppas ni får en toppen dag vare sig ni är lediga eller jobba, ha det nu så gott, kjamen   

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards