Bearclaw

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 4 augusti 2009 21:18

När man ser ett barns leende så kanman inget annat än att bli glad.

Vår lilla tjej sitter här i sin vagn och är medveten att hon blir fottad. Och då var hon bara tvungen att le lite.

 

Ha en underbar kväll, kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 4 augusti 2009 11:35

Idag är inte solen framme och enligt vädret så kommer den inte fram heller, men man kan ju alltid hoppas.

Idag står städning på menyn har precis dammat av tv-rummet och det var rätt dammigt fast vi knappt har varit inne. Kan inte förstår var det kommer ifrån men det är ju bara att städa ochse glad ut:)

Hoppas även att min tvätt blir torr så jag kan fortsätta att tvätta. 


Sen blir det även en stor rörning på tomten även där förstår jag inte vart allt skit kommer ifrån. Lika dant med dessa leksaker nu har jag fixat en jätte sandlåda till barnen men tror inte att de leker där inte. Här fixar man och dona för att barnen skall ha roligt men när det börjar bli så de kan leka är det inte lika roligt.


Ni får ha en skön dag och ta vara på er, kjamisar

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards