Bearclaw

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 3 augusti 2009 10:27

Måndag och solen skiner med sin frånvaro barnen är ute och leker, 9-åringen är hos en vän även 15-åringen är iväg. 17-åringen kom precis in och kände sig lite seg han hade en kompis hos sig så det blev sent i natt innan han kom i säng. Men man skall vara glad att han är uppe(ler).


Vår lilla dotter börja bli lite trött hon går omkring med sin snuttefilt och tummen i munnen. Lite roligt med henne är att hon bara använder tummen när hon har sin snuttefilt.


Blev lite trött i går när jag hängde upp tvätten när jag såg ett stort bålgetingbo i trädet där jag har mina tvättlinor. De gillade inte när jag var där med tvätten så jag fick hänga upp den lite längre bort på linan. Detta gjorde så att jag inte kunde tvätta som jag ville har nämligen lite tvätt som behövs tvättas. De stora killarna har städat sina rum så de kom med en hel hög tvätt, sen har vi tvätten som är inne så det blev en del. Men tack vare dessa getingar så kunde jag inte hänga upp tvätten. Harry sprutade gift i boet så idag vet jag inte om det har fungerat han har inte varit och tittat än.

Hur det är annars så är det fortfarande berg och dalbanan men det blir väl bättre får man hoppas.


Vill tacka min kära vän att hon har stått ut med mig och min familj det har varit helt toppen att få umgås med henne och hennes man. Barnen gillar dem så mycket och gör inget annat än att prata om dem. Så Tusen Tack för Att du Finns i Vårt Liv!


Ni får ha det så gott och va rädda om er man är ju aldrig lovad en morgon dag, stora kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards