Bearclaw

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 1 augusti 2009 11:29

Solen skiner över vårt lilla hus sitter vid min dator och vet inte vad jag skall känna eller tycka. En tår rinner ner från min skind och jag vet inte om det är av sorg eller lycka. Lyssna på musik rätt högt jag gör så när jag inte mår bra och det är ofta countrymusik som låter i högtalarna.


Ber om ursäkt om jag inte har varit inne hos er, men just nu så mår jag inte så bra och det har väl inte blivit bättre tyvärr, men som jag har sagt så mycket så kanske jag tala om det när jag orka. Just nu så har jag inte den ork att göra det. Måste ha lite ork för min familj och ibland så är även inte det lätt.


Det jag gör just nu är att be till alla makter som finns att allt skall blir bra igen.

Jag hoppas att min ängel skall vara hos oss.


Ta vara på er nu och ha en helt underbar lördag, jag kommer titta in till er senare, stora kjamen på er ALLA!

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards