Bearclaw

Direktlänk till inlägg 26 juli 2009

Var är sommaren??

Av Rosie-Marie & Harry - 26 juli 2009 11:18

Då var det söndag och helgen börjar pasera och vardagen är här igen. Ja det är konstigt att allt rinner iväg man gör det man skall göra eller måste får att vardagen skall fungera. Men ibland hade det varit trevligt om tiden inte gick så fort. Det är som vår lilla dotter jag tycker inte det var så länge sen vi fick henne, men hon är 13månader redan. Springer runt här på golvet och tycker att alla ska göra som hon vill. De andra barnen ja de växer de med ja tycker det gå så fort vill bromsa lite ibland så man hinner med. Vår 6-åring han fråga nästan varje dag när skolan ska börja för han vill börja helst förra månaden(ler)

 

Och sommaren vart tog den vägen är det så lite man skall få smaka av sommaren nu eller?? Vad är det för tider vi är i? Jag hoppas i alla fall att vi kan få lite mer sommar innan det kommer mer regn och det blir mörkare ute.


Nu skall jag inte gnälla mer:) Ha en skön söndag, kjamen

 
 
Elisabeth

Elisabeth

26 juli 2009 12:55

Jag tycker att tiden går LÅNGSAMT med tanke på vissa omständigheter och SÅ dålig har väl inte sommaren ändå varit och jag tog trots allt mitt livs tidigaste Sverige-dopp, den 2/5! Tycker nog att jag upplevt MYCKET sämre sommarväder i så fall, t.ex i min barndom. Denna är INGET i jämförelse faktiskt!!! Tack för fina kommentarer. Kram

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Elisabeth

Elisabeth

26 juli 2009 12:56

Glömde...Läcker bild på sjöjungfrun med delfiner.

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

26 juli 2009 16:30

Jo...tiden går fort. Guuuud vad dina barn blivit stora. Den lilla var så himla liten när jag träffade henne sist o nu går hon ju som du sa runt där hemma =)

http://sanna-85.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

26 juli 2009 21:14

Feghet, skitsnack och anonyma kommentarer brukar härröra från samma person och att de sedan alltid är inblandade i konflikter som de försöker slingra sig ur är också ganska vanligt. Vi får helt enkelt vända dem ryggen och umgås med vuxna personer som står för vad de gör och säger. För vill man lära sig något och se framåt så är andra människors erfarenhet och kunskap en mycket viktig faktor i våra liv. Det räcker inte att ha läst boken*
Vi hörs och ses.
Blåbärsskogen nästa.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Majsan47

Majsan47

26 juli 2009 21:29

Ja tiden går verkligen otroligt fort och nu får den gärna göra det för min del, eftersom jag ska bli farmor i november :)
Kram

http://www.metrobloggen.se/majsan47

 
Maria

Maria

26 juli 2009 22:32

Den tiden ,den tidenja,vart tar den vägen.När man var yngre tyckte man alltid att tiden gick för sakta.Det var alltid någon ålder man ville uppnå till.Tex börja skolan högstadiet,fylla "moppe",fylla körkort .Nu vill man inte fylla år alls ,hehe.Nu ska det väl vara den kommande ålderspensionen som man i så fall väntar på.
Näe,det får allt dröja ett tag tills man går i pension,har mycket jag ska hinna med tills dess.
Kram Maria

http://ellebacken.webs.com

 
Sussi

Sussi

27 juli 2009 00:23

Jag hoppas också att sommaren kommer hålla i sig ett tag till.. Vill ju inte ha 4 veckor semester med höstväder :-(

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards