Bearclaw

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 23 juli 2009 10:20

Ja då var det torsdag och vädret ja man vet inte hur man skall säga att det är, ingen sol, inget regn man vet inte riktigt vad det skall bli av det. Men det lär vi ju se.


Igår så jobbade vi med lekplatsen var och hämtade mer sand barnen var super glada. Men jag kom ju på rätt snabbt att jag inte var så glad med denna sand (ler) Eftersom barnen hade sand överallt och denna fina sand hamnade till slut på vårt golv inomhus. Så är det när man tycker att saker och ting är toppen, men barnen har roligt och det för mig är jätte viktigt så manfår ta fram damsugaren lite mera (suck), vad gör man inte för sina barn.

Här kommer lite bilder från lekplatsen den är ej ännu klar men det är sand som har kommit på plast.

Barnen måste ju testa så att sanden är bra:)

Och som ni ser så gillar ALLA de små barnen sanden:)

Senyaya och Gaby måste ha full koll på vad barnen gör så de ligger på altanen och titta på dem.


Ha det gott mina vänner:), kjamisar

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards