Bearclaw

Direktlänk till inlägg 21 juli 2009

Hade trevligt besök igår:)

Av Rosie-Marie & Harry - 21 juli 2009 11:04

Igår var vädret så där det kom lite dugg regn men det blev inget mer men det är så trist. Idag ser inte vädret bättre ut fast det har inte regnat än men det ligger i luften.


Igår så hade vi valpköpare hos oss vi satt och pratade och det var jätte trevligt, vi fick en jätte fin blomma av dem. SÅ TUSEN TACK!! Vi satt och pratade länge och väl men det blir fler trevliga besök innan de kommer och hämta sin Ponti som han kommer att heta i sin familj. Hoppas även att resan hem gick bra det såg rätt mörkt ut när de skulle åka. (med åskmoln och regn)


Vad händer idag jo jag skall iväg en runda först är Bvc men dottern men det tog pappan. Men det är lite mer som måste göras fast jag skulle vilja slippa. Sen måste jag ta i tu med tvätten och lite städning och det förbli lite från golv till tak, får se hur mycket jag kommer att orka. Annars får jag ta det i morgon jag kan inte flytta fram allt men man får se.


Här kommer en bild på vår Goliat när vi var ute och gick en runda.

Han ville lära sig att plocka lite hallon:) för där han står är det vildhallon.

Ha en kanon bra dag, kjamen

 
 
Maria &Gänget på Ellebäckens

Maria &Gänget på Ellebäckens

21 juli 2009 11:15

Mmmmmm..... ser ut att vara en stilig kille eran Goliat.

Maria

http://ellebacken.webs.com

 
Ingen bild

Linnéa

21 juli 2009 12:09

Det är nog jag som skall tacka, för igår. Minnnen från denna dagen och känslan att få hålla Ponti kommer jag alltid att bära med mig. Sova?? Det har vi inte kunnat, pga all lycka, :)Ni och ert varma välkommnande och era hundar skulle man verkligen vilja träffa offtare, för det kändes rätt och familjärt.
Kram på er och en extra till Ponti Lindgren :)

 
Sussa

Sussa

21 juli 2009 12:21

Hallon är ju aldrig fel :-)
Han ser fin ut, Det är den nya hunden om jag har fattat det rätt?

Ha en bra dag!

http://sussasvovvar.blogspot.com

 
kurrelina

kurrelina

21 juli 2009 19:24

Jag har också varit ute en liten stund och käkat hallon, det är bland det goaste som finns.
Här är just nu nästan storm och svinkallt ute.
ha det gott
kramisar

http://kurrelina.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

21 juli 2009 19:48

Vad kul att ni får träffa dom nya valpköparna så många gånger innan det är dags för Ponti att flytta.. Det måste ju kännas lite skönare då.

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

22 juli 2009 10:09

jag hade ju önskat att jag var den nya valpköparen ;) nå väl med tiden så.. det blir säkert fler kullar!! Och vad trevligt med besöket ändå!
lekplatsen blir fiiiin!!

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

newtons kennel

22 juli 2009 11:26

Hejsan. Läste om eran nya Berner pojk, måste väl vara efter Charlie??? lite lik alltså...

Kram

 
Ingen bild

newtons kennel

22 juli 2009 11:30

Hejsan på er. En så stilig pojk som kommit till er,,, tycker nog dock han är lite lik Charlie.... för det är väl en efter honom????

Kram

 
Charlotte

Charlotte

22 juli 2009 11:35

Hejsan! Jag läsesr och läser och det är inte lite du haft på gång och har på gång. Jag tycker också att sådana plastpooler är fula, men det måste vara roligt att ha en också. Vi har ingen möjlighet till det eftersom vi bor i lägenhet. Vilka fina hundar, måste vara lessamt när en valpflyttar, jag skulle aldrig klara av att föda upp valpar och sedan sälja. Jag är nog för blödig för det. Krånglar fortfarande med samma tand och börjar bli less på det hela... jag säger bara folktandvården. Så nu ska den lagas ordentligt en gång för alla.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

23 juli 2009 15:24

Jag har pratat med dina valpköpare och kan inte annat än hålla med om att de är trevliga. Skönt att veta att ens valpar kommer till bra köpare.
Ja lite vildhallon skulle jag nog se till att plocka, men här vi bor så finns det inga på kort avstånd. För väl ta bilen en dag och åka och plocka av era… ha ha ha
Vi får ta en vända i blåbärsskogen en dag.
Kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards