Bearclaw

Direktlänk till inlägg 16 juli 2009

En mallig son:)

Av Rosie-Marie & Harry - 16 juli 2009 08:42

Torsdag och jag vet inte riktigt vad tiden tar vägen men jag tycker veckorna går snabbt. Gubben åkte på att jobba så han åkte redan tidigt på morgonen äldsta sonen följde med honom. Passa jätte bra för då kan han övningsköra på lite längre sträckor vilket är toppen. Vet inte när de kommer hem men det lär man ju se (tror jag hihihi). Själv tänkte jag att det får bli lite tvätt göra idag sitter just nu och titta på en stor överfull tvättkorg som tur är så är det ren tvätt. Så det blir att stryka och hämta in den tvätten som hänger på linan när den har torkat. För det regnade här i går och tvätten som hängde ute hann bli blöt så den fick hänga kvar. Ja man har verkligen att göra.


Var tvungen att visa er en bild av en riktigt mallig liten kille, han blev så glad när han fick hålla i en av valparna.

Här sitter 2-åringen han sitter blixt stilla:)


Ha det nu så gott ni alla som tittar in här, kjamen

 
 
Sussa

Sussa

16 juli 2009 08:57

Han ser verkligen stolt ut!

Jag tycker du ska skjuta upp det där med tvätten o ta sonen på en skogsrunda eller nåt annat kul. :-)
För min del hittar jag alltid roligare saker att göra än alla måsten ...

Ha en bra dag även om du väljer tvätten!

http://sussasvovvar.blogspot.com

 
Maria &Gänget på Ellebäckens

Maria &Gänget på Ellebäckens

16 juli 2009 09:03

Säger bara kolla!!!!!vilken bild stolt som en tupp.Nu ser man hur fint det blivit i ert hundrum också.
Hör av dig en dag då du känner för ett besök.
Kram Maria

http://ellebacken.webs.com

 
Elisabeth

Elisabeth

16 juli 2009 12:40

Jättefin bild måste jag då säga. Kram från mig

http://elisannw.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

16 juli 2009 20:21

ja han såg stolt ut :-)

ja vi har varit i leksand idag och hämtat hem 5 nya får, vädret var toppen tills vi kom fram, då värkligen vräker det ner, jag gick 1 meter från bilen in till dom och vart dyngsur, hua villket väder.
men sen klarnade det upp och vart jätte fint, fick in fåren utan att bli blöta och sen har det faktist varit uppehåll oxå.

guuuud va dom växer valparna, kan juh knappt slita ögonen från korten ;-)

kram på er

http://5barnsmamman.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

16 juli 2009 20:48

Vad stolt han såg ut.. :-)
Tänk att få sånt fint ansvar hihi

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Elisabeth

Elisabeth

16 juli 2009 21:08

Tack för din kommentar. Det är bara det att inne där jag skriver syns inte bilden. Men jag ska tala om ifall jag lyckas på något sätt till slut. Kram

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

16 juli 2009 22:23

Lillkillen har växt flera meter där han sitter. Härligt att se hur stoltheten lyser ur hans ögon.
Barn och djur är alltid tacksamma fotoobjekt, de är både naturliga och gulliga.
Vi ses i morgon då…
Nervös?
Kram Maya

http://www.ekoxenskennel.se

 
Emelie

Emelie

17 juli 2009 00:31

Så goa små valpisar du har! Tiken ser ju jätte fin ut, stannar hon eller??? Underbara bilder på dina söta barn också! Det är verkligen härligt med barn och hundar...och då allra helst berner;-)! Kram på er

http://finarossinas.bloggagratis.se

 
kurrelina

kurrelina

17 juli 2009 14:46

Du har då fullt upp ser jag och vilken fantastiskt söt bild...
ha det gott
kramisar

http://kurrelina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards