Bearclaw

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 12 juli 2009 12:08

Söndag och vädret är si så där men det regnar inte just nu i alla fall.

Barnen är ute och leker och hundarna är nån ute och nån inne jag har nämligen dörren öppen så de kan gå in och ut som de själva vill. 15-åringen tar trimmen runt tomten han skulle först klippa gräset men gräsklipparen vill inte gå i gång. Men det skulle han göra sen när pappan i huset kommer hem. 2-åringen var visst lite trött idag för han la sig i soffan och somnade, däremot lilltjejen har sovit och börja röra på sig man hör henne inne från sovrummet.


Vad som händer här hemma idag har jag inte riktigt bestämt men har jag lite tur så får jag upp nätet som vi har köpt så hela tomten blir inhängdat. Själv har jag strukit lite tvätt och hängt upp mer tvätt på linan, det blir lite tvätt och allra helst när man ska bädda rent i alla sängarna. Det är därför det är toppen med detta vädret då torka tvätten snabbt.



Tittade på Gaby och kom på det att jag måste klippa henne i alla fall runt hennes tassar. Jag har nu tvättat alla hundarna så de är rena och utkammade, så man har haft en del hundhår liggande runt hela huset. Men de blänker och lukta gott alltid en stor början. Har även beställt tid för röntgen det skall bli spännande och se hur det går.


Nu får ni ha det så gott och va rädda om er, kjamen


Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards