Bearclaw

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 8 juli 2009 23:18

Jag läste detta på supermammans blogg ingen trevlig berättelse vill jag lova.

förstår inte bara att något sådant får hända, men tyvärr så gör det, det vilket är helt sjukt. Men jag hoppas verligen att detta kommer ta slut en dag och gärna så fort det går. Jag kan fatta att man sätter ett barn i en sådan sitts.


En otäck dikt som man nästan börjar gråta av ,

Tänk hur vissa barn har det medans  vissa andra är så bortskämda?

NU KOMMER DU LÄSA OM NÅGRA IDIOTISKA FÖRÄLDRAR OCH SITT BARN CHRIS!

Mitt namn är Chris, jag är 3 år

Mina ögon är svullna, jag kan inte se.

Jag måste vara dum, jag måste vara dålig.

Vad kunde annars göra min far så arg?

Jag önskar jag vore bättre,

jag önskar att jag inte vore så ful.

Då kanske min mor

fortfarande ville ha mig.

Jag kan inte göra något rätt,

jag kan inte alls prata.

Annars är jag inlåst,

hela dagen.

När jag vaknar är jag ensam,

huset är mörkt.

Mina föräldrar är inte hemma.

När min mor kommer hem

försöker jag vara snäll.

Då får jag kanske bara en

smäll i kväll.

Jag hörde precis en bil.

Min far är tillbaka från

Charlies Bar.

Jag hör honom svära.

Jag hör mitt namn.

Jag trycker mig mot väggen.

Jag försöker gömma mig från

hans onda ögon.

Jag är så rädd.

Jag börjar gråta.

Han hittar mig gråtande,

han kallar mig fula namn.

Han säger att det är mitt fel

att han plågas på jobb.

Han slår mig

och skriker på mig.

Jag kan smita till slut,

och springer mot dörren.

Han har redan låst den,

och jag börjar stor gråta.

Han tar tag i mig och slänger

mig mot den hårda väggen.

Jag faller till golvet

med mina ben som nästan är brutna,

och min far fortsätter kalla mig fula namn.

Jag skriker 'Förlåt'

men det är försent.

Hans ansikte förvrids till

okänslighet.

Värken. Smärtan.

Igen och igen.

Åh snälla Gud, förlåt mig.

Snälla låt det ta slut.

När han äntligen slutar

och går mot dörren

ligger jag där känslolös.

Gråtande på golvet.

Jag heter Chris.

Jag är 3 år.

I natt mördade min far mig.

Du kan hjälpa...

Läser du det här och inte skickar det vidare

ber jag för din själ.

För annars måste du vara en

hjärtlös människa som inte

blir berörd av denna dikt.

Och om du blir berörd,

så gör något ..

Därför ber jag dig, skicka den vidare

SKICKA VIDARE OM DU ÄR EMOT BARNMISSHANDEL !!


Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards