Bearclaw

Direktlänk till inlägg 7 juli 2009

Igår fyllde Senyaya 1år

Av Rosie-Marie & Harry - 7 juli 2009 09:36

Glömde skriva i bloggen i går att våra Senyaya fyllde år men bättre sent än aldrig.

Så Ekoxens Smood Senyaya blev 1år i går

Sen vill vi gratta alla andra i Senyayas syskon kull.

Och ett extra grattis till syrran Doris i Newtons kennel:)


Ha det gott mina vänner, kjamisar från oss

 
 
Maria &Gänget på Ellebäckens

Maria &Gänget på Ellebäckens

7 juli 2009 10:28

En stor Grattiskram till lilla Senyaya i efterskott.Bättre sent än aldrig.Nu håller vi tummarna för den väntande Hd Ad röntgen!!!

Ha en bra dag kram Maria

http://ellebacken.webs.com

 
Ingen bild

Newtons Kennel

7 juli 2009 10:56

Tackar för mitt extra grattis.
Jag hade en kanon fin 1 årsdag.
Massor med godsaker som jag kunde smaska på.
Sen en härlig promenad på det.
Kan det bli bättre?????
Ses vi på röntgen eller?
Kram Doris.

 
Gunilla

Gunilla

7 juli 2009 13:26

Vilken liten goding, vad är det för ras? Den är väldigt lika vår hund som är en King Charles Spaniel. Färgerna och den fina teckningen på huvudet eller vad manska kalladet. Fast Oscar är snart sex år.
Jag har hittat mamnet på boken vi skulle diskutera om könsroller. Ja inte författarens namn men den går nog lätt att hitta: " Prinsar och Prinssessor"förlaget tror jag är Bazar , Jag vet inte men författaren kan vara Märta Louisa.
En annan bra bok är 14 år och till salu, av Caroline Engvall, den handlar om en som råkar ut för det tragiska som händer ute på samhället, våldtäkter etc.En sann historia alltså. Ha en bra dag nu trots regnet, Gunilla.

http://gunibirgit.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Patricia

7 juli 2009 13:48

Gud vilka söta bebisar. Hoppas ni har det bra i värmen. Sköt om er. Kram

 
Tindra&Buddah

Tindra&Buddah

7 juli 2009 19:00

Fina hundar det där, urgulliga valpisar också*S*
Här är det kallt & blött & trist, jag vill ha sommar.....

http://tindraochbuddah.bloggagratis.se

 
marie

marie

7 juli 2009 22:17

GRATTIS!!!!!
Våran "prinsessa" fyller 1 år den 15 augusti...
kram

http://www.mariekjerulf.blogg.se

 
Mita

Mita

8 juli 2009 14:58

Grattis på ettårsdagen.......

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Breezie

Breezie

8 juli 2009 16:50

Grattis från oss ;)

http://breezie.blogg.se

 
Marianne

Marianne

8 juli 2009 21:45

jag är ännu senare med mitt Grattis på Senyayas födelsedag. men ett stort Grattis på 1årsdagen från oss på Ekoxens..
Vi hörs och ses.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards