Bearclaw

Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 29 juni 2009 08:08

Vår lilla dotter har fått för sig att hon ska vakna tidigt på morgonen så runt 03.30 slog hon upp sina blå. Konstigt nog så vaknade min kära man vilket han inte brukar göra när jag är hemma. Barnen kan ligga brevid honom och skrika och min man sover licka gott för det, men är jag inte hemma så vakna han. En annan vakna av minsta lilla pip men det ligger väl i ens kvinnas gener. Åter till dottern eftersom hon nte vill äta välling utan hon vill bli ammad så gav jag henne lite mat och efter en stund så la jag henne igen. klockan blev 07.30 så vaknade dottern igen och även denna gång hann min man före mig. Men det var ingen trevlig lukt eller syn som väntade honom. Hon hade nämligen bajsat ner sig fått av sig blöjan och geggat runt i detta. Hon såg ut att har haft jätte roligt men fy vad äckligt. Det var bara att ta upp henne i duschen och tvätta av henne medans Harry tog bort sängkläderna. När jag kom ner och skulle hämta kläder så var även sängens spjälor ner kladdade, så det var bara att hämta en trasa och torka bort skiten. Men nu är det en ny duschad dotter och hon lukta gott nu:) Ja det var vår trevliga morgon.


Ha en kanon skön dag, kjamisar

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards