Bearclaw

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 25 juni 2009 18:26

Förstå inte varför inte folk kan vara glada åt andras lycka och inte stå själva i glansen. Det är bättre att stå bakom och säga något bra än att klättra fram och slå sig själv på bröstet och tycka att man är bättre än någon annan. Det som gör mig mest ledsen är vilken förening, klubb och vad det än handla om så gör vuxna människor andra ila på något sätt och vis. Antingen så pratar de ila om en eller så ställer man upp hela tiden och får inget för det. Varför gör man så kan inte förstå detta, är det så roligt att såra en annan människa? Eller njuter folk av att vara elaka? Man tror kanske att man ser bättre ut för andras ögon om man snacka ila om andra eller såra något på något vis. Själv är jag en sådan person som ställer upp för andra så gott det går. Men eftersom man har blivit bränd så många gånger av folk som har sagt att man är vänner så har jag jätte svårt att lita på nya människor. Men jag prata inte skit om andra och allra helst inte om någon som jag inte känner skulle aldrig nyta göra så. Men jag tycker att det är så mycket skit i denna värld varför måste man göra varandra ila bara för att man tycker det är roligt eller vad det nu är varför folk gör så.

Nej stå för det ni säger och tycker prata inte ila om andra bakom någons rygg, Det är okej att inte gilla alla men man kan uppföra sig för det. Man måste kunna stå för det man själv gör och skyll inte på någon annan om det skulle hända något. För har man inte gjort något för att stoppa vad det än är så kan man inte säga det har jag inte varit med om. Ha lite ryggrad och stöd dem som inget ont vill. Sen kan vi alla göra fel och be om ursäkt men det är en helt annan sak.

Ha en bra kväll och va rädda om varandra nu, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards