Bearclaw

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 23 juni 2009 23:03

Fick denna nalle av Mita: tusen tack sänder den även tillbaka till dig:)

Nu då skall man visst skicka denna vidare till andra och det gör jag mer än gärna:) Det är många som har den redan vilket är rätt kul att se hur det cirkulera med sakerna.

Skickar vidare nallen till:

Maya:

Susanne:

Lova:

Breezie:

Maria:

Gunilla:

Elisabeth:

Tindra&Buddah:

Mammatilda:

Ochalla andra som vill ha nallen får den mer än gärna, vill inte skicka den vidare så behöver man inte göra detta. Är bara en kul sak.

Såg även att det var många blogg vänner som hade nallen redan men jag skickar till er med:)

Kjamen på er ALLA



Av Rosie-Marie & Harry - 23 juni 2009 22:14

Ja då var det redan tisdag man vet inte vad tiden tar vägen man vill så mycket men tiden ja den rinner iväg för fort. Och idag har jag visst och sant fixat med tvätten men jag skulle ha vilja göra ändå lite till, men det blev inte så pågrund av tiden. Min man säger jämt till mig att jag ställer för höga krav på mig själv och det kanske jag gör men jag vill mycket så är det bara. Sen blir jag arg på mig själv när jag inte hinner med det som jag vill göra kan tyvärr inte hjälpa det sådan är jag bara.


Gaby har inte fått några valpar än men det är inte långt borta man tycker lite synd om henne eftersom det har varit så varmt ute idag. Sen skulle det bli varmare och då är det inte lätt att vara med valpar. För det är ju jobbigt för oss människor med en stor mage när det är varmt. Men hon blir bort klemad ja det blir de alla tre lite glass brukar de få när det är varmt ute. Fabian blev badad ute idag och han bara njöt. sen blev det en valp när man var klar med honom( av hans päls som gick bort när man borstade honom). Senyaya är bara en liten busig hund hon är bara ja hon är bara...


Nu får ni ha en bra kväll kjamen på er.

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards