Bearclaw

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 22 juni 2009 13:20

Jag fick denna utmärkelse av mammatilda:

Tusen, tusen tack jag blev jätte, jätte glad:)

 

Nu vill jag sända denna vidare till Maya: Susanne: och kurrelina:

Ha det gått mina vänner, kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 22 juni 2009 13:00

Jag hoppas att ni alla har haft en riktig skön midsommar här har det varit kanon bra vi hade även tur med vädret. Det regnade inte hela tiden utan bara några skvättar och det tog man gärna barnen hade det mysigt och det är det viktigaste för oss. Däremot så var ju inte lördagen lika bra det bara regnade och åskade men det var bara att se till att göra det så bra som möjligt. Söndagen var det vädret lite bättre och man kunde vara ute hela dagen och barnen var ute tills de skulle gå och lägga sig. Stekte även pannkakor till dem på våran grill och det tyckte de att det var toppen.


Sen har vi dagen som är helt underbart ute solen värmer så skönt och man blir så glad när solen är framme. Harry håller på att bygga valpgård nedan för vår altantrappa det kommer att bli jätte bra för valparna att springa runt i. Har även fixat grind på altanen som stoppar både valpar och dottern(ler)


Vår Gaby och stor nu och hon är som ett klistermärke vid min sida går jag så ligger hon och gråter. Hon vill inte att jag skall lämna henne sen spelar det ingen roll att alla andra är hos henne för går jag så skiter hon i dem och sitter och gny tills jag är åter. Nu är vi i väntans tider för valparna kan ju komma när som helt. Men det som är det viktigaste är att Gaby mår bra så det inte händer henne något eller valparna när det är dags.


Sen är jag ledsen över att jag inte har varit inne hos er och skrivit på ett tag nu. Men min dator jag gått sönder den blev bara svart och ville inget mer. Så jag blev så ledsen eftersom att alla foto på barnen och hundarna hade jag på den datorn. Och den ville inte starta som tur är så lyckades min man att få ut all info och la den på min nya dator. Så nu skall jag sitta när jag får tid och se så att all info finns där så man inte har missat något viktigt. Det är så typiskt eftersom jag har allt på min dator mina kurser företag, ja allt och det är ju inget man vill bli av med. Så nu skall jag köpa en hård disk och lägga allt även på den. Men jag ska titta in till er så fort jag hinner vill inte missa mina bloggvänner det är alltid lika trevligt att läsa vad som har hänt hos er.

Ha det nu så bra och var rädda om er, kjamen på er ALLA

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards