Bearclaw

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 18 juni 2009 11:17

Nu har vi gjort klart vårt hundrum som snart skall bli ett valprum.

Skall bara sätta till baka kontakter men det är ju inget som tar så lång tid. Sen har jag inte bestämt om jag skall göra något på väggen än, annars tar jag det när valparna har flyttat. Får se hur jag känner mig, det är nämligen  viktigt för mig att det känns rätt när jag skall måla.

Harry har även gjort klart valplådan den blev jätte bra en stabil en.

Jag skurade golvet igår inan vi plockade in allt i rummet och det blev bra men det kunde ha blivit bättre. Hade en son som råkade springa på mitt ny lagda polich så det blev lite märken, för göra om det senare sen det är i alla fall bra.

Gaby och sonen var tvugna att testa valplådan och de ser ut att trivas:)

Slängde ut soffan se om jag hitta en som är lite bättre men det får bli en annan dag nu får det vara så här så har Gaby lite plats när det är dags. Sen är det kontakterna som skall sättas upp.

De vill vara med på bild så det är lika bra att de får det med:)

15-åringen vill att Gaby skall ligga brevid honom men hon vill ligga i hans knä:)

Ha en bra dag tyvärr så regna det som bara den här men jag lever på hoppet att solen vill komma fram igen. Sköt nu om er kjamisar


Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards