Bearclaw

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 17 juni 2009 09:41

Vår 9-åring plockade lite blommor till mig och han ville att jag skulle ta en bild på dem.

Nu blev det lite mer än bara blommorna som kom med på bilden vi hade nämligen fikat.

I dessa 3krukor är kryddor som jag fick av dottern på morsdag, Den stora blomm lådan har jag fått av mina kursdeltagare, så den är lika fin än. Blomm flickan fick jag av min mellesta dotter förra året när jag fyllde.


Förlåt mina blogg vänner att jag inte var inne och tittade in hos er igår, men det var så mycket så jag hann inte med det. Men jag ska titta in och se hur ni har det idag:)

Ha en super skön dag och var rädda om er. kjamisar


Av Rosie-Marie & Harry - 17 juni 2009 09:36

Igår var det fullt upp med alla sysslor det var tvätten som var tvungen att bli tvättad. Så nu har jag bara tvättat och hängt ut plockat ner, så jag tänkte att jag skulle stryka och lägga in den i morgon eftesom de har lovat regn.

Duschade Gaby igår så hon blir fin innan hon ska få sina valpar hon tyckte det var så skönt. Men när hon var klar så satte hon sig på gräsmattan och tittade på oss:)

Man kan undra vad hon tänker men ren är hon nu:)

Även Senyaya satt och undrade vad alla gjorde:)


Ha det så gott, kjamen


Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards