Bearclaw

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 13 juni 2009 08:51

Detta väder tar snart knäcken på mig det bara regnar och regnar ute det verka inte finnas något hopp alls av att få se denna sol.(suck) Men man får göra det bästa av detta fast man tappar all ork.

I torsdag så var jag och tittade när min brorson tog studenten han har blivit så stor, satt nämligen och tittade på foto när jag var barnvakt åt honom och då var en liten kille. Det som var så sorgligt var att min storebror inte kunde se sin son att ta studenten. Han har missat så mycket med sina barn på grund av att han tog sitt liv. Och tyvärr så har även en annan varit lite dålig att hålla kontakten med barnen, man är så dum ibland. Men det är verkligen så synd att de inte har fått ha sin pappa i deras liv. Fast de har haft tur för deras mamma har en underbar man som tagit hand om barnen vilket jag är så tacksam för. Men tal om det roligare nu det var jätte fint och han är en stillig kille min brorson, även så fick jag se den andra sonen som också har blivit en stor kille det var knappt jag fick en kjam det var lite pinsamt(ler). Min mamma deras farmor var även hembjuden till dem vilket jag var jätte glad åt. Grattis min kära brorson på en resa som har tagit slut men ännu en har just börjat för dig. Du finns alltid i mitt hjärta.


Ha det så gott, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards