Bearclaw

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 12 juni 2009 18:08

Vi hade en super trevlig skolavslutning på Koggebodaskolan det var musik och trollkarl som underhåll barnen och de vuxna. Vi har alltid haft mysiga skolavslutningar på skolan alltid har vi bjudit barnen på tårta som klassföräldrarna har bakat. Och så har vi alltid gjort sen har de vuxna egen picknick korg med sig. Sen har alla varit på skolgården och barnen har sjungit för föräldrarna ja det är som en enda stor familjefest. Så tursen tack alla föräldrar som har haft barn på denna skola att vi har ordnat det så fint för våra barn. Och naturligtvis alla lärare som har varit på skolan TACK TILL ER MED: 

Det är med sorg som jag säger detta en sista gång TACK FÖR DEN TID SOM VI HAR HAFT BARN PÅ DENNA SKOLA, FÖR DET HAR VARIT EN TOPPEN SKOLA MEN MYCKET SÅNG OCH GLÄDJE. TACK!!!!

Här är alla barn som har gått denna termin på skolan:

Här är alla personal som har jobbat med barnen:

Här släpper barnen upp ballonger som tog lite tid innan de ville lyfta.

Ha en helt underbar sommar och tack för allt:)


Kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 12 juni 2009 17:56

Ja nu var det några dagar sen som jag var ute på nätet vi har haft som vanligt stora problem med vår operatör Telia. Men vi kunde glädjas åt att det fungerade i ca 4dagar så jag säger hurra för att vi kunde göra något. Nu då så har vi varit utan både tv och internät blir man inte ledsen, nej jag blir förbannad som bara den.

Sen ska vi inte tala om detta väder som vi har fått jag som trodde det skulle vara sommar nu, men jag har nog tagit lite fel. Jag blir så påverkad av detta väder får ingen ork till något fast jag har så mycket att göra. Som ni kan höra så älskar jag allt just nu (suck). 

Vad har hänt här då jo det har varit en del vill jag lova:

Har varit inne och hälsat på vårt älskade barnbarn som var 48cm lång och vägde 3265gr med mycket svart hår på sitt lilla huvud. Det är helt otroligt att de är så små, då var det ändå bara 1årsen vår lilla dotter var ännu mindre. Ja denna tid går så fort ibland hinner man bara inte med allt som man vill göra. Och tror nu inte att jag känner mig gammal för det gör jag inte, för man är inte äldre än vad man gör sig. Och jag måste säga att det är mysigt att bara vara 39år och få bli mormor(ler). Och min kära dotter mår jätte bra och hon har fått igång sin amning och allt fungera jätte bra. Jag är riktigt stolt över henne och inte tala om vår svärson som är en stolt pappa. Så grattis ännu en gång till eran dotter.

Ni får ha det så bra kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards