Bearclaw

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 9 juni 2009 09:59

Äntligen så har dottern fått sin efter längtade bebis och det blev en underbar liten flicka. Så jag kan tänka mig att föräldrarna till denna lilla underbara pärla är rätt slut nu. GRATTIS till eran goa dotter:)

Tänk att storken äntligen kom:


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Så här stilla sitter våra tikar när de tror att matte har något gott till dem:)

Sen blev alla barnen och gubben glad för jag tog mig i kragen och bakade ett lass vaniljbullar som nu då bara finns några stycken kvar.

Nu får ni ha det så gott, kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 9 juni 2009 09:51

Då blev det målat i hundrummet valde en brun färg kändes varm och behaglig.

Nu är det ju så att hundrummet är uppdelad i 2st rum ena sidan har jag mitt kontor och där har jag inte gjort något förutom att taket skall fixas.

Tycker inte att vi har den tiden också eftersom veckorna går snabbt och Gaby skall snart ha valpar.

Här får ni ser hur det blev när vi målade rummet:)

Ännu en bild på rummet.

Så nu skall listorna och taket fixas och jag skall även skura upp golvet innan så alla skarvar blir täta.

Ha det gott kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards