Bearclaw

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 8 juni 2009 21:15

Ja denna dag börjar med som vanligt att lilldottern vill ha mat så jag gick upp och gav henne lite. Skulle byta blöjor på henne så ringer min telefon då var det melesta dottern som ringde. Det hon sa till mig var mamma kan du köra mig till förlossingen och då menar jag nu. Så det var bara att se till att Harry kom upp kläde på mig kläderna sen körde jag och hämtade dottern. Jag och dottern har gått som bara den för att hennes värka skulle sätta fart lite mer. Jag var hos henne tills hennes sambo hade jobbat klart och det var ju lugnt så det var ju helt okej. Sen var det skönt att kunna hjälpa dem med så lite. Men nu är svärsonen på plats och jag har åkt hem för att vänta in ett samtal att vi har blivit mormor och morfar.

När jag kom hem så var ju barnen här hemma över lyckliga att mamma kom hem igen. Harry talade om att de blev som änglar bara att den ena sonen sa nu kommer mamma:) Ja dessa barn.

Så förlåt mig mina blogg vänner jag bruka vara noga att hälsa på er men råka jag ha glömt någon så är det inte meningen.

Sköt nu om er, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards