Bearclaw

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 2 juni 2009 18:27

Håller fortfarande på med tvätten men vi var tvungen att ha lite mat i magen innan det blev grillat det är ju bara så gott. Vi har även varit och handlat lite och vi köpte även barnen en badpool men nu ska det bli dåligt väder, så våra barn är inte så glada vill jag lova. Harry kör 9-åringen och hans kompis till fotbollsträningen och jag satte mig ner en stund för att bara vara.

Dottern leker på golvet och tikarna ligger här i köket hos mig medans Fabian är i vardags rummet. Han får vara där en liten stund eftersom att Senyaya lurade oss innan vi trodde hon löpte ihop med Gaby, men det var visst förlöp. Nu löper hon och stakas Fabian han tycker detta är lite jobbigt men det förstå man ju när man vill men inte får. Och sen har vi då Gaby som vill äta allt hon kommer åt och då menar jag allt. Man kunde tycka att det var jobbigt när hon tiggde innan hon väntade valpar men nu är hon inte redig(ler). När man ska ge henne något ur handen så vill hon helst äta handen med och så har hon inte gjort innan. Även hundar verka bli lite knäppa av att vänta valpar, som vi kan bli när vi väntar barn.

Ha det gott och njut av stunden, kjamen på er

Av Rosie-Marie & Harry - 2 juni 2009 10:24

Nu tänker jag bara skriva ett kort inlägg:

För jag måste nämligen ta hand om min tvätt och den är mycket just nu. Brukar nämligen göra så att när jag ta in en tvättkorg full så måste jag ta hand om den innan jag hämta nästa. Men nu har jag inte gjort det eftersom jag vet inte varför men det har inte blivit så, detta inbär att jag har mycket tvätt att ta hand om. Det går åt lite kläder här hemma och eftersom vi är några stycken så är ju inte tvätthögen liten. Men det brukar gå rätt snabbt när jag sätter fart, sen är jag en sådan person som stryker all min tvätt då inte strumpor och underkläder.


Sen skall jag måla hundrummet så det blir klart denna vecka måste få allt klart tills Gaby skall ha sina valpar. För jag tänkte börja sen på De minstas rum men då måste jag se till att gubben har gjort klart det han ska göra innan han börjar på något nytt.

Nu har jag inte tid att sitta här men vi hörs, kjamen på er alla

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards