Bearclaw

Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 30 maj 2009 10:46

vår dotter som skall ha barn hon har alltid gillat elefanter. Hon fick en mjukis elefant av sin morfar på hennes första julafton. Och denna elefant har hängt med henne hela tiden, hon har bara älskat den så mycket. Även detta gjorde att hon började samla på just elefanter. Jag måste ju hålla med henne elefanten är en ståtligt djur.

Här får ni se en så söt elefant:

När vi fick vår 4-åring så sa alltid vänner att han lät som en delfin. Det har även de minsta gjort de med. De har ett högt läge som jag inte ens jag ta i ton. Så vi brukar alltid säga det att de är släkt med dekfinen:)

Här kommer även en bild på en vacker delfin:

Dessa djur är också ett underbart djur


Nu får ni ha en super, super skön lördag:) , kjamisar

Av Rosie-Marie & Harry - 30 maj 2009 10:37

Idag tänkte jag på hur vacker regnskogen är och denna gamla skog ska man hugga ner. Och det är ju inte bara skogen som försvinner utan alla dessa unika djur som bara lever just där. Jag hörde en gång av en indian han sa det är helt okej att man ta något från moderjord men man måste även ge något tillbaka. Varför har vi så svårt att ge något tillbaka??, varför tror vi att vi har den rätten att ga allt??, varför tror vi att vi kan leka gud??.

 Här får ni lite vackra bilder på lite regnskog:)


 Vi måste vara rädd om allt vackra som finns runt oss!


Ha det gott, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards