Bearclaw

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 29 maj 2009 22:16

Måste bara få visa er vår hundbil. Harry skall fixa ordning den så jag kan ha den till hundarna. Den går att köra men han skall fixa hundburar längst bak i bilen. Kommer att bli super bra när man ska köra te.x till hundutstllning m.m Men när vi alla är med så tar vi vår stora bil, här får ni se vår bil:)

Visst är den fin:)?

Sen har vi då hundben som de flesta verkar gillar som 2benta till 4benta.

Här är verkligen en som skiner som solen i Karlstad för att ha hittat ett hundben.


Ha en super bra fredags kväll och var rädda om er, kjamen och god natt!


Av Rosie-Marie & Harry - 29 maj 2009 11:30

Varför är det så jobbigt att vänta??? När man har saker och ting på gång och man kan inte göra så mycket själv utan man går och vänta på te.x samtal, sen säger de vi ringer om någon timme. Den här förbaskade timmen känns då som flera dagar. Men varför är det så?? Jag har ju lite saker på gång och bara väntandet gör mig tokig och det är inget som jag kan göra heller för att det skall gå fortare. Jag gör ju naturligtvis det som man kan göra själv men det som man är beroende av andra är så tråkigt för då har de inte tid så fort som en annan vill. Sen är jag lite så att när man vill väldigt mycket så blir jag lite virrig så man får sätta sig ner och tänka till vad man kan göra så länge annars går jag bara runt och får inget av något gjort. Det värsta av allt är ju när man som sagt ringer och de lovar att höra av sig och de inte gör det, det kan ju få vilken nerv till att dansa runt i en som en krigsdans. Och man ringer igen och det blir samma svar vi hör av oss, och man bara fråga lite extra gör ni det denna gång. Svaret som man får ja det gör vi, vi har bara lite mycket just nu. Jag kan köpa att man har mycket men hur katten kan man glömma sina kunder, de är ju dem som skall vara viktiga eller????? Så just känner jag mig bara virrig och jag vill ha allt gjort på en enda gång helst i går.


Ni får har en bra fredag så skall jag åter gå till min oordning, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards