Bearclaw

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 27 maj 2009 08:44

Sitter och funderar lite på kloning, det skulle vara så bra om man kunde bli fler av en, tänk vad mycket man fick gjort. Och man hann med allt som man ville under dagen och ändå hade man tid för sig själv, det låter ju toppen tror jag. Men i nästa stund så tror jag att jag inte vill detta, för tänkt att ha en till som jag, fy vilken skrämmande tanke. En som tänker och tycker likadant som jag och är lika tjurig om man vet att man har rätt te.x Nej det var nog inte en bra ide ändå fast det hade varit skönt att hinna med lite mer per dag. Nej jag tillhör nog dem som gillar när vi är olika och kan tänka olikt det är ju det som jag tycker är så roligt när man kan dela åsikter med varandra. Jag gillar när man kan få en diskussion om något så att man kan sen komma överens vilket väg man skall gå och vilken ide som är bäst eller om de båda är bra så man kan ta lite av den ena och den andra. Det är just det jag gillar och tycker är så bra att vi inte är lika. För man behöver inte tycka som jag och jag behöver inte tycka som någon annan men om så inte kommer överens om en sak så behöver man inte vara sur på varandra det är ju så.

Själv är jag en sådan person som om någon rättfram frågar någon om min åsikt så säger jag vad jag tycker. Det behöver ju inte alltid vara det som den andre vill höra men man har sagt det pågrund av att de frågade. Jag är inte en person som skulle vilja såra någon så jag är inte bara den som bara vräker ut mig ord. Men tycker jag något är fel så står jag för det, så jag säger inte till någon att, det har jag inte sagt, för har jag sagt det så står jag för det. Men naturligtvis så säger jag förlåt om det visade sig att jag hade fel te.x Nej så en av mig det räcker nog gott och väl, tror även inte omvärlden skulle vilja ha ett gäng av mig. 

 

Ha det så gott mina vänner och kjamen på er:)

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards