Bearclaw

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 23 maj 2009 10:45

Lördag och solen sken här på morgonen men det ändrade sig och det var som något hade öppnat himlen det bara vräkte ner. Men nu är det uppehåll och min far kom in stolt som bara den för han har lärt 2-åringen att cykla på sin stora cykel. De bara älskar när han sitter där ute och tittar på dem när de leker eller som i detta fallet cyklar.

Harry har åkte till jobbet och jag är hemma med alla barnen men just nu vet vi inte vad vi skall göra. Fundera på att fixa ett gäng frallor och lite kanelbullar men vet inte riktigt om jag orka det eller känner för det. Men det skulle vara gott till fikat så jag får känna efter lite till, för mig är det viktigt att jag känner för att baka annars blir det bara fel.

Måste i alla fall börja och dammsuga och torka golvet det är en halv sandlåda inne. Dessa barn går ju in med skorna och hundarna ta in så det kan inte bli något annat. Hoppas även att vädret blir lite bättre så jag kan fortsätta att tvätta och hänga ut den.

Här kommer lite bilder:)

Här bakar 6-åringen ihop med 2-åringen.

Senyaya ville testa hundrummet, det är inte klart än men det har kommit bröstpanel på väggarna. Det ska bara målas på väggarna och fixa taket.

Tänk att komma ut till sin bil och den såg ut så här!

Ha nu en bra dag och var rädda om er, kjamen


Av Rosie-Marie & Harry - 23 maj 2009 10:12

Detta inlägg vill jag bara säga GRATTIS till våran Dotter som fyller 21år idag.

Hon har inte blivit mamma än men hennes önskan var att hon skulle ha hunnit att bli 21. Och det blev hon så ännu en gång vår kära lilla dotter GRATTIS:)

 Sänder henne dessa rosor. Jag älskar dig min vän:) Kjamen från oss

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards