Bearclaw

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 20 maj 2009 22:07

Idag var jag iväg för att ta redan på om Gaby väntade valpar. Och till vår glädje så väntar Gaby valpar så jag säger bara HURRA!!!! Nu håller vi tummarna att allt går bra(ler). Så det kommer valpar runt den 24juni vilket ska bli super skoj eftersom detta blir vår första valp kull. Vi har haft Berner i 6års tid så man har vuxit in i rasen och det är jag jätte glad för skulle inte vilja jäkta igenom allt. Nej jag behövde dessa åren att komma underfund med vad det var för hundras som jag hade. (DÅ vet jag att det var en Berner sennen) det jag menar är att man ska veta lite hur rasen fungera. Men jag bara älska denna hundras den älska att gå om kring på tomten ihop med barnen, samtidigt som jag kan gå ut med dem i koppel utan problem. Berner sennen hunden tycker jag är en toppen familjehund för dem som vill ha en större hund som ändå inte tar så stor plats.

Ha en skön onsdag kväll, kjamen på er alla

Av Rosie-Marie & Harry - 20 maj 2009 13:32

Onsdag och 6-åringen har varit och hälsat på sin skola som han kommer börja nu till hösten, han var där en runda även igår. Han bara längtar att få börja i skolan och få ha massor av kompisar som storebror har. Det är så roligt när barnen längtar att skolan börjar det finns ju barn här hemma som bara längtar efter att skolan ska sluta för det är så tråkigt. Ja dessa barn men man älskar ju dem hur de än är, fast det finns ju stunder de är till salu som tur är vara den stunden inte så länge(ler).


Det kommer mer inlägg senare, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards