Bearclaw

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 10 maj 2009 09:01

Mitt ämne idag är fosterföräldrarna för de 3 pojkarna.

Satt och läste tidningen om hur de 3forsterbarnen hade haft det hos sina fosterföräldrar. Jag måste säga att jag blev jätte ledsen hur kan man göra så här mot barnen. De hade lagt pojkarna i säckar knutit ihop dem och hängt upp dem på krogar på vinden där kunde de få hänga i flera timmar. Va fan är folk inte kloka i huvudet jag blir så ursäkta mitt språk men jag har så svårt av att barn, djur och andra som inte kan försvara sig.

Men hur kan man skada ett barn på detta sätt. Och inte nog med det de hade fått legat i snön i bara kalsongerna. Blev duschade i iskallt vatten hade inga leksaker inga trevliga rum. Blev även fast låsta vid elementen, hur frisk i huvudet är man när man kan utsätta ett barn på ett sådant brutalt sätt. Detta är inte det värsta skola har anmält detta ett x-antal gånger till soc och DE har varit där på besök utan att tycka det är konstigt att barnen inte har leksaker, det har legat så mycket skräp på golvet så man inte såg det.

Vilken trygghet ger man då våra barn om de inte har någon utanför som ser om något är fel. FY FAN man gör inte så mot barn som har haft det jobbigt och blir placerade i fosterhem. Nu tycker jag att det är på tiden att man gör något hur många fall ska det komma fram innan någon fattar att MAN INTE KAN GÖRA SÅ HÄR……….

Jag personligen blir så ledsen för jag kan inte förstå hur man kan skada ett barn, det förstå jag inte. Jag kan bli arg på våra barn men jag skulle aldrig kunna skada dem ALDRIG. Många kanske undrar hur man hinner med så många barn men det gör vi är en mycket tajt familj vi gör mycket ihop. Som både stora och små gillar och gör allt för dem även för dem som inte bor hemma. Ringer de så hjälper vi dem vad det än skulle vara. Så VARFÖR DÖR MAN SÅ.

Sänder er dig även en ängel och ett hjärta för jag skulle göra allt för att barn i vårt samhälle ska få ett bra liv. Stora kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards