Bearclaw

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 1 maj 2009 17:05

Då börjar det bli eftermiddag ja vad denna dagen har tagit vägen har jag ingen aning om. Vi hade möte som jag har talat om och det gick bra tyvärr så var det fortfarande saker som vi inte hade fått i klarhet än men vi skulle ta det via mail. Men det tog lite tid innan vi blev klara med det blir nog bra när allt blir som vi vill. Barnen har varit ute och lekt och haft jätte kul även hundarna ser ut att vara nöjda med sin tillvaro. 17-åringen är i stan med sina kompisar och 15-åringen är just nu på stan han kommer hem med 4st kompisar för de skulle lana lite. Men för oss gör det inget om de kommer hit för då vet vi vad de gör. Så man får se hur kvällen kommer att se ut.

Har fortfarande denna konstiga känslan gillar inte det alls eftersom jag inte kan säga hur jag känner mig. Men för eller senare så går det väl över hoppas jag för det är ingen trevlig känsla tvärtom. Vi har tänkt att grilla lite i kväll det blir väl bara jag och gubben för barnen äter allt annat och de är väl mäta när vi ska äta. Blir så arg att jag inte fått det gjort som jag ville ha gjort i dag man kanske sätter för stora krav på sig själv vet inte riktigt. För när jag har planerat att detta och detta skall jag göra under dagen och sen blir det inte så då blir jag så arg att jag inte förutsåg detta. Ja man är väl inte klok eller något.

Ta vara på er nu för man vet aldrig vad som händer i morgon, kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 1 maj 2009 06:46

Fredag och det blir väl som vanligt att man tvätta fixa tomten det är ju lite sådant som aldrig tar slut finns alltid att göra. Vår dotter blev utskriven igår jag hade hoppas att det bara blev permission men det gick inte för de hade så mycket folk som behövde det rummet. Men de lovade henne de skulle ta henne på alvar om hon ringde in. För det tyckte nämligen inte hon förra gången när hon ringde in till förlossningen. Igår firade vi vår sons födelsedag han fyllde 6år och han har längtat så efter denna dag. Vår 15-åring var ute med några kompisar så Harry tog ett allvarligt samtal med dem innan vi släppte ut dem. Och ringde de andra föräldrarna och talade om att planerna hade ändras och att de ville gå ut. För det var som vi sa till dem vi ljuger inte för deras skull utan det är bättre att säga som det är. För skulle det hända något så vill inte jag ha det på mitt samvete. Igår var även en konstig dag jag var inte mig själv på hela dagen vet inte riktigt vad jag kände mig. Det känns väl även lite konstigt idag med hoppas att denna känslan går över. Idag har vi ett möte vid 11 här hos oss med föreningen vi är med i, vi håller nämligen på att planera en dans som vi skall ha i september. Och det är jätteviktigt att flyer kommer ut till dansen så snabbt som möjligt. Sen får det bli tvätten och tomten som vi måste fixa till det tar ju aldrig slut. Det ser även ut att bli en fin dag idag med vilket är skönt när alla barnen är hemma. Ni får ha det så bra och var rädda om er, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards