Bearclaw

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 29 april 2009 08:24

Onsdag och även denna dag skulle det bli bra väder det är ju så skönt att slippa dessa varma kläder så nu har jag plockat bort dem. Men jag skulle inte bli förvånad om det skulle bli kallare ett tag igen för det brukar vara så när jag plocka bort vinterkläderna. Harry är i Stockholm för att byta bil hoppas det blir som han har tänkt sig för att se en bild är ju inte riktigt samma sak. Och naturligtvis att den som vill byta bil gillar det han kommer att få se. 15-åringen mår inte bra idag han har varit lite dålig till och från så jag ska ringa doktorn idag och höra vad de tycker.

Var även och hälsade på vår dotter först åkte Harry in en runda sen var jag där vi tog oss en glass. Barnen hemma var ute och lekte när jag kom 9-åringen skulle för första gången till fotbollen och detta var det ingen som visste fören jag kom hem. Det blev lite rörigt kan man säga hittade inte fotbollsskorna så han fick åka med det vi hittade. Men han hade haft roligt när han kom tillbaka blev även lite paff över att de ska nämligen ha sin första match nu på söndag. Så nu måste gå igenom alla sakerna som man har plockat undan för att hitta skorna skydden.

Har gått ut med sonen till bussen så nu är han i skolan och dottern har fått man varit ute med våra hundar en runda i skogen. Även bytt plats på hundarna så tikarna är ute och hanen är i hundrummet. Ska även i helgen ta fram mattan som vi skall lägga in i hundrummet och näta ut lite annat som vi måste ha till rummet. Sen ska vi även fixa de småbarnens rum så det kan bli lite ordning på 2-åringens leksaker. För de ligger lite överallt och han blir så ledsen när han inte har någonstans att lägga dem han ser ju de stora. Nej nu har jag inte tid med att skriva mer men var rädda om er och kjamen.


Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards