Bearclaw

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 23 april 2009 13:40

Då hade man badat Senyaya och fixat mat till barnen städat lite hemma det jag tänkte att jag skulle göra nu är att fixa en god kaka till barnen och mina kursdeltagare. Barnen hade haft jätte roligt på barntimman men de tyckte det var roligare att kolla in den nya bilen som Harry hade kommit hem i. Tänkte även ta lite bilder på Senyaya nu när hon är ny badad för när det gäller henne så vet man inte hur länge hon få vara ren. Hon älskar ju att vara under vår lilla dotters stol och när man ligger där så blir det både ett och annat som kommer i pälsen. Det som inte är så roligt när bada hundarna är att det ligger päls överallt i några dagar och man har det i maten ja som sagt överallt. Men det får man ta när man vill ha hundar med päls. Just nu sitter pojkarna under köksbordet och leker jag tror de lagar mat i deras lillasyster. Fast hon gör ju inte som de vill utan det blir lite liv när hon rör fel saker enligt deras tycke. Det är så skönt ute solen skiner och man bara längtar att få lägga undan dessa vinter jackor men än så länge har vi haft minusgrader på kvällarna och nätterna. Men man ser ju att det går framåt som tur är. Ha det så bra nu så kommer jag med lite bilder senare på en söt tik tjej Senyaya.

Kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 23 april 2009 09:24

Då var det torsdag och barnen är på barntimman tyvärr så har 2-åringen feber och är lite gnällig. Men det är ju inte kul att vara lite dålig även lilla syster verka ha en liten släng av något. Harry har hämtat en ny bil till oss tänkte jag skulle ha en hundbil som vi ska ha till just hundarna när vi inte är hela familjen. Tror det kommer bli bra för då slipper man ha hundsaker överallt utan då är allt på sin plats och det är något som jag gillar. Hann inte med att fixa Senyaya igår så det måste jag ta i tu med idag.

Skall även ha kurs i eftermiddag och jag skall ta med mig fika så jag tänkte baka lite men vet inte riktigt vad som man är sugen på. Det finns ju så mycket som är så gott det är bara veta vilka smaker som man vill smaka på. Sen skall vi fixa på tomten ännu mera som sagt det finns alltid jobb när man har barn, hus och djur. Men jag skulle aldrig vilja leva ett annat liv.

Nu hinner jag inte skriva mer men förse om jag hinner mer skrivande i kväll, sköt om er nu kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards