Bearclaw

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 20 april 2009 20:33

Måndag och det har varit fullt upp med allt och vädret har varit jätte fint så det har känts helt okej. Åkte på lite ärende på förmiddagen sen åkte vi och fikade hos en mycket kär vän tusen tack för frallorna och sällskapet. Sen åkte vi och köpte lite hund mat och lite saker till 15-åringen som han behövde. Väl hemma igen så tog barnen något att äta Harry klippte gräset själv så tyckte jag inte att det behövdes fören jag såg det han hade klippt. Harry tog 17-åringen och hämtade våra nya vitvaror och jag började städa inne det var inte en dag för sent. Man kan säga att det var lite dammigt och det kändes så skönt att få kasta lite skit som man hade lagt överallt. Fick ett sms av en vän so undrade om jag ville komma på fika vilket jag inte kunde eftersom jag inte hade någon bil. Men talade om att hon fick gärna komma hit och fika vilket han gjorde. Fixade ordning en kladdkaka men det blev ingen kladdkaka glömde den inne för länge men det blev en kaka. Satt och pratade lite om ditt och datt

Måste tacka ännu en gång för blommorna som jag fick tusen tack!

Vår äldsta dotter och svärsonen kom en snabb runda drack lite Kaffe Harry kom hem med vitvarorna de var jätte fina. Han tog en snabb kopp sen åkte de igen för att hämta en garderob och lite trall. Även vännen åkte och strax efter dottern och svärsonen. Barnen var ute och lekte och jag fixade ordning den lilla dottern för sängen sen har jag lagt dem en efter en och nu fick jag en lite lucka över att skriva lite på bloggen. Har inte hunnit att tömma kameran än så ni kan inte se hur smörgåstårtan såg ut men jag hoppas jag skall hinna med det i morgon. Nu får ni ha det så bra och kjamen på er.

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards