Bearclaw

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 19 april 2009 06:53

Söndag morgon har varit ute med våra hundar i skogen, fast det är ju inte speciellt värmt ute här hemma är det minus grader. Nu hoppas man att även kvällarna och nätterna ska bli lite värmare måste säga att man längtar efter sommaren då man slipper ha dessa tjocka jackor på sig. För det måste man på förmiddagen annars fryser man och även framåt eftermiddagen kvällen behöver man ha jackan. Igår så höll jag på att städa och tvätta gjorde även smörgåstårta den skall jag bjuda mina kursdeltagare på idag. Skall dekorera den under dagen och då tänkte jag att det skulle få bli lite bilder på dem. Har ju en vän som är så duktig på sina smörgåstårtor och visa upp dem så jag tänkte att det var min tur att få de att dregla lite(ler), det bruka vi göra över hennes. Måste få jävlas lite eller hur? Tror nu inte att jag är avundsjuk för jag missunna inte någon något. Harry ringde häxdoktorn igår han var så trött på denna förkylning som han har, så han fick sin kur. Det är så bra med att ha en HÄXDOKTOR som kan hjälpa en, för denna personen kan det mesta

TUSEN TACK FÖR ATT DU FINNS I VÅRA LIV:

Vad som händer idag: 

Tänkte jag skulle fortsätta att fixa lite med tvätten så jag blir av med det mesta nu när vädret är så bra, eftersom jag hänger ut den. Sen har jag lite diplom som jag skall skriva ut ska ha dem med mig i eftermiddag för då ska jag ha en gemensam avslutning med alla mina kursdeltagare som jag har i Nybro. Det skall bli jätte roligt ska även lära dem en dans så de får känna på lite vad en workshop är. Sen blir det smörgåstårta som de blir bjudna på idag ska åka upp lite tidigare så man kan duka innan de kommer. Har några gånger till som vi skall ha kurs på men det var denna dag som var bäst att ha dans ihop alla.

Imorgon börjar skolan igen för barnen här hemma så i kväll får de inte vara uppe så länge utan i säng i vettig tid. Det har ju blivit lite längre de har varit uppe nu när de har varit lediga har inte haft mage att säga till dem när de har haft så roligt. 

Ni får se smörgåstårtan på bild när den är klar:)

Ja det var lite som hände hos oss ni får ni ha det så bra och va rädda om er, kjamen


Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards