Bearclaw

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 14 april 2009 08:35

Tisdag och vädret vet man inte riktigt vad det kommer att bli av det idag. Igår sken solen men luften var inte så skön som den var i söndags, hörde precis på nyheterna att det skulle bli kylligare. Man får verkligen hoppas att det inte varar länge för man vill ju börja kunna ta bort alla vinter kläderna. Barnen här hemma slänger av sig sina jackor så fort de kan vilket gör att de är kala när de kommer in. Och när vi talar om för dem att det inte är så varmt ute så säger de att solen skiner ju barn har verkligen tal på det mesta. Idag måste jag ta hand om tvätten den blir ju inte mindre så jag får ta mig i kragen och fixa den. Även måste jag tvätta lite mer och hänga ut den det är ju så härligt när man kan hänga ut tvätten det lukta så gott. 9-åringen skall åka till sin mormor idag däremot vet jag inte riktigt när hon kommer och hämta honom. Jag har även kurs i eftermiddag vet inte om de skall få lära sig en dans till får se lite vad de känner för. Snart så är alla mina kurser slut det är både skönt och trist för det är alltid lika trevligt att träffa dansarna och jag älskar att får lära ut dans. Men samtidigt är det skönt att få lite ledigt eftersom vädret börjar bli bra och man hinner med lite mer om man är ledig hela dagen. Ni får sköta om er och ha en fortsatt trevlig dag, kjamisar

Det är alltid skönt att ha lite hjälp: ha även tagit en när bild av Gaby håller på att lära mig hur kameran fungera:

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards