Bearclaw

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 10 april 2009 07:51

Ja då var det långfredag och det ser faktiskt ut att det blir fint bra väder, så nu håller jag tummen hårt. Som vanligt så har sömnen inte varat en hel natt men man börja vänja sig det som är extra jobbigt är när barnen ligger i sina sängar och hostar och man vaknar för varje hostning de gör. Idag skall vi sätta fart på våra stora killar så att de hjälper till lite här hemma. Jag vill bland annat ta bort kartongerna som är i stora rummet det är nämligen alla våra julsaker som inte har kommit bort än. Får man bort dem därifrån så ser rummet betydligt bättre ut med andra ord i så upp stapplat. Jag bara älskar detta rum och nu vill jag har ordning där inne och mins mans verktyg som ligger också där för han skulle bara. Hann inte sy gardinerna så det skall göras idag har putsat fönstrena men det är inga gardiner det ser lite trist ut, det man inte kan klaga på är att det inte kommer in ljus för det gör det. Grabbarna skall även få hjälpa till med att plocka ute tänkte ta det värsta just idag sen under veckan ska det bli lite mer. Och idag är vi även bjudna på mat hemma hos min mamma det skall bli skönt att slippa att laga den själv. Jag gillar visst och sant att laga mat men när man får någon annans mat är det så gott att äta. Hoppas ni får en skön dag och GLAD PÅSK på er ALLA!!

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards