Bearclaw

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2009 09:55

Vaknade som vanligt runt 05.00 det var jätte skönt för det tog inte länge fören det började ljusna och solen kom fram. Man blir så glad och pigg när man får lite ljus vilket man verkligen behöver efter en sådan vinter. Såg lite tv medans jag gav dottern lite mat satt och tittade på 5-växel jätte trevligt motor program. Sen vaknade 5-åringen och satt och pratade lite han busade lite med lilla syster. Gick och väckte resten så vi kunde äta frukost innan Harry gav sig iväg till jobb. Jag tycker att det är mysigt att äta ihop eftersom på vardagarna så vill var och en äta när de själva stiger upp så jag har get upp den biten. Den enda som inte åt med oss idag var den äldsta sonen han har nämligen en kompis här då brukar vi vara snälla och låta de vara på morgonen. Harry och jag tog en kopp kaffe ihop sen åkte han barnen plockade ordning på sina rum. 15-åringen ska tvätta av altangolvet så man kan sitta där och fika. Barnen har gått ut fast man får ha lite bråk med dem de tycker att det är sommar då behöver man inte ha kläder på sig. Men efter lite tjat så fick jag på dem jackorna och de gick ut. 15-åringen håller på att plocka bort sakerna som ligger på altanen och jag passar på att skriva lite till min blogg skall även se om jag kan få lite fina bilder på våra hundar. För när de väl står fint och jag har hunnit få fram kameran så har de säckat ihop sig. Jag tror att de vet vad de gör och gör så för att jävlas med mig det känns så. Det är så varje gång sen tittar de på en precis som vad gör du matte. Ja dessa djur och barn de är helt underbara. Nu skall jag gå ut och hänga upp min tvätt så den kan torka sen får det blir en städ dag igen. Man vill ju ha det lite fint nu till våren, sommaren och man får vara snabb eftersom pojkarna är kvicka på att samla på sig saker. Så ni får ha det så bra nu och var rädda om er, kjamen på er

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards