Bearclaw

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 28 mars 2009 09:45

Har hittat en ny blogg vän som jag har lagt till bland mina länkar:) Marie och Ville heter den nya blogg vännen

Av Rosie-Marie & Harry - 28 mars 2009 09:43

Lördag morgon och vädret ser ut at kunna bli rätt bra så jag håller tummen sten hårt. Och de här bilderna som jag har lovat har jag inte hunnit med att lägga in än. Vår lilla dotter var inte så pigg igår utan hon var rätt gnällig ville inte så mycket. Och när hon är sådan så får inte jag gjort någon ting sen inte nog med detta så fick jag en sådan huvudvärk så Harry var snäll och tog han dem barnen en stund så jag fick vila lite. Som tur var så blev det bättre sen åkte vi och handlade den äldsta sonen skulle till kompis hela helgen och kommer hem någon gång under söndagen. Och vi tittade på film hela kvällen i går för någon vanlig tv kunde vi inte se får de har inte varit här och fixat detta, så min kära man är inte så glad vill jag lova. Så måndag morgon skulle inte jag vilja jobba på telia. Idag skall jag åka en runda till stan och köpa en present till en föreningsvän som skall ha barn och hon skall även inte sitta i styrelsen längre hon har varit med så länge så det kommer att kännas konstigt. Men hon har mitt fulla förstående för detta barn blir deras första så man ska verkligen njuta av att bli förälder. Harry skall jobba som vanligt hoppas han får lite kunder så det inte blir så drygt att sitta där. Han ska ju fixa ordning lokalen så den blir lite mer trevlig då kan även kan även jag tänka mig att jobba ibland där. Men inte som den ser ut nu ska man på toa så får jag först låsa den lokalen som sängarna står i sen får jag gå runt hela lokalen för att komma på baksidan så där finns det en annan lokal som man måste låsa upp för att komma in till toaletterna. Och det jobbet har jag inte gjort ånej jag vill ha det bra när jag skall jobba och ställer krav för om jag ska stå i en affär så skall man inte behöva gå igenom allt detta för att kunna gå på en toalett. Men min man han är snäll i visa biter men nu har jag sagt till honom att hans snällhet får vara bra. Lika dant med hans jobbtider de är inte kloka anser jag utan det måste kunna ha öppet på bättre tider. Idag skall jag även tvätta av Senyaya så hon blir lite fin när hon skall visas upp i morgon. Det skall bli så roligt och höra vad de tycker om henne. Så medans jag är på hundutställningen så skall Harry på årsmötet som vi har i vår förening, där jag hoppas att han säger ett och annat. Får se hur vår dotter är idag n så länge har hon varit lite gnällig och jag hoppas verkligen att inte blir som igår. Nu måste jag fixa lite frukost för nu har alla barnen vaknat, så ni får ha en bra dag kjamen på er

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards