Bearclaw

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 25 mars 2009 09:52

Då var det onsdag och det är mitt i veckan idag så var som alla andra dagar man går upp väcker barnen och se till att de kommer till skolan. Fixar till hundarna se till att själv får sig lite kaffe så man tror att man blir en människa av en. Se till att de barnen som är hemma inte river huset eller bråka med varandra. Och Harry sitter i telefonen och se till att saker och ting blir okej med allt som skulle fixas eller något i den stilen. Vår 5-åring kommer hem från mormor idag hon hämtade honom igår de tycker att det är så roligt att få åka till henne. Vilket jag tycker är toppen att barnen får träffa deras mormor. Ska även ta mig i kragen och åka och hälsa på morfar med det var nu ett bra tag sen de träffade honom. Tyvärr så kan han inte hälsa på oss på grund av att han inte har en bil och han är rätt sjuk mellan varven. Min mamma bruka alltid säga att jag ska hälsa på honom men nu är det tyvärr så att jag inte riktigt ha den relationen med honom vi har aldrig haft den heller. Han har varit med mina bröder och inte träffat mig på det sättet. Och jag är inte ledsen på honom för det för jag har haft mig en annan pappa som jag älskar så mycket. Och honom träffar vi varje dag vilket gör vårt liv lite rikare. Men tror inte att jag anklaga min biologiska pappa för det ånej det är bara så att våra vägar har skilts  åt. Nog talat om detta: Igår hade jag kursavslutning vilket var lite trist men de ville att jag kommer till dem i hösten igen vilket gör en glad att de tycker om det man gör. Det är just sådant som gör att man håller på med allt. Sen bar det i väg till Nybro där vi hade repetition och de var jätte duktiga danserna sitter där i rygg raden. Sen att en del danser inte går in är en annan sak men av de danser som jag har lärt ut så är det 1dans som är lite jobbig. Men jag ger mig inte utan de skall fixa den innan kursen är slut. Så de var rätt slut när kursen var slut men det blir mer nästa gång och då får vi se om vi lär ut en ny dans. Åkte sen hem och när jag kom hem så tittade vi på tv en stund sen gick vi och la oss.

Har suttit och tittat på lite gamla bilder som vi har haft på vår gamla dator som Harry fixade igång igår. Blev helt lyrisk när jag fick se bilder på vår kära hund Tito han var så fin det är så synd att han inte fick vara med längre. Det som känns bra är att man vet att han har det bra där han är nu. Ska även lägga ut bilder på honom på vår hemsida så ni får se honom, han blev ju bara 1år gammal. Ska även ta lite nya bilder på våra hundar har varit inne hos mina bloggvänner och sett hur fina bilder de har tagit. Och vi har också en jätte fin kamera som bara ligger där och vi brukar säga att vi ska ta bilder men ibland glöms de bort. Nu har jag inte tid att skriva mer men ni får ta hand om er, stora kjamen på er.

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards