Bearclaw

Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Nu börjar det bli jätte bra

Av Rosie-Marie & Harry - 24 mars 2009 07:32

Tisdag och jag har satt frallor och bullar på jäsning 5-åringen ville ha vaniljbullar till barntimman idag och eftersom det var vi som skulle ha med oss fika så fick han som han ville. Som tur var så vaknade 5-åringen så han hjälpte mig han har velat göra det några gånger när vi skall till barntimman. Men det har inte riktigt gott eftersom alla vaknar vid den tiden och sen har vi inte så mycket tid eftersom vi måste köra sen och då skall allt vara klart. Det var en glad kille som hjälpte till han ska även hjälpa mig att lägga in vaniljkrämen i bullarna. Nu har alla pojkarna vaknat ska strax väcka Harry och då kommer nog även dottern att vakna. Glömde ju att 2-åringen fixade kaffet åt oss får se om det går att dricka för han tappade mig i räkningen. Igår höll vi på med kontoret och hundrummet och det blir toppen men fy katten vad damm det var och i det rummet hade vi sovit. Och det är ju inte så att vi inte dammar utan man har inte kommit åt överallt eftersom vi har haft lite saker i vårt förre detta sovrum. Men nu är allt dammat och man kan andas där inne det har varit lite jobbigt eftersom jag även är damm allergisk inget kul att städa när det är mycket damm. Men det kommer att bli jätte bra har satt in alla sakerna som jag skall ha i kontorsdelen och det blev inte så litet heller. Det känns lite bättre när man kan få ordning på alla papprena som man har haft lite här och där. Sen delen som hundarna ska få kommer också bli toppen ska sätta in soffan till dem sen är det skönt att ha alla sakerna som tillhör dem på samma ställe. Ska däremot i morgon fixa klart vårt nya sovrum så det också blir ännu bättre. Idag som sagt skall vi till barntimman sen kommer jag hem och skall fixa inför mina kurser har ju även en kursavslutning i dag så jag har fixat lite diplom till dem och de skall få en blomma. Ja det var lite om vad vi har gjort och kommer att göra men jag hoppas jag hinner skriva lite i morgon med. Ta hand om er och le lite åt den du möter vem vet du kanske blir bemött med ett leende du med. kjamen

 
 
Maria

Maria

24 mars 2009 21:34

Va skönt att det håller på att bli färdigt.Jag har ju ett hundrum och det är kanon ,att kunna ha alla saker som tillhör dom på ett ställe.Sen brukar jag ta mig en liten middagslur i deras rum och där får dom ju ligga i sängen så ibland ligger jag och 3 hundar i samma säng.En 120 säng trångt men ack så mysigt.Ha det bra en fika står väl snart på tur eller ???

Kramar Maria

http://ellebacken.webs.com

 
Marianne

Marianne

24 mars 2009 22:32

Det var ett bra tag sedan jag bakade vaniljbullar. Får nog göra det i dagarna.
Gulligt av dig att ge dansarna varsin blomma. Jag hoppas de själva är lika omtänksamma mot dig.
Jag har haft en hel del att stå i sista veckorna, men vi får ta en fika snart.
Ha det gott. kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards