Bearclaw

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 18 mars 2009 17:53

Onsdag och vädret är helt underbart ute barnen är ute och leker och man kan känna våren komma sakta till oss. De har visst och sant lovat lite kallare men är det bara fint väder så bryr jag mig inte. Man vill inte ha regn och diss man blir så hängig av det vädret och det har varit så dåligt så länge så blir det regn en dag så blir man deppig. Har haft ont mitt huvud idag så jag har inte orkat göra så mycket som jag hade tänkt mig. Hade prova på i linedancers i grå i Nybro det gick bra det var ca 7st som kom och testade vilket var jätte roligt. Får vi se om det blir en nybörjar kurs till hösten, det känns lite konstigt att säga hösten när vi inte ens har haft någon vår än. Det är lika dant som när jag sa till mina dansare i Emmaboda att vi börjar till hösten igen. För nästa gång så är det sista gången som vi dansa ihop sen syns vi till hösten igen. Tiden går så fort tycker inte det var så länge sen vi började efter nyår. Tänkte baka en god tårta eller skall de få en smörgåstårta vet inte riktigt vad det skall bli än. Ska även göra diplom och de skall få en blomma av mig eller något annat trevligt det beror ju på hur mycket man hinner med. Vår dotter som skall ha barn ska komma hem till oss i helgen för att titta på bebiskläderna som vi har. Hon vill låna lite till deras bebis vilket är helt okej men jag vill ha dem tillbaka pågrund av att man har fler barn som kanske vill använda dem till sina barn. Det ska bli riktigt kul att få sig ett barnbarn och vi tror det blir en liten kille, så det skall bli intressant om man får rätt. Vi får ju vänta ett tag till innan bebisen kommer, vi skall även köpa bebisens barnvagn kul att få bidra med något som de kan ha nytta av. Det är konstigt att man är som man är när man själv har fått så många barn men det är alltid lika roligt när det kommer ett barn. Har en vän som jag inget mer än önskar att hon ska få ett litet barn för hon längtar så mycket. Så jag hoppas av hela mitt hjärta att det kan bli ett litet frö som gror där snart. Min mamma kom med vår 2-åring han hade haft jätte roligt hos henne de hade gjort så mycket. Han la sig på soffan och somnade som tur är så sov han inte länge för då hade han inte somnat i kväll. Sen gick han ut till sina bröder och lekte han var ute några timmar sen gick han in när han storebror kom hem från skolan. De andra är fort farande ute och leker det är så skönt att det är ljusare ute då de kan vara ute och leka lite längre om kvällarna. Ska snart ropa in 9-åringen så han kan göra sin läxa sen ska de andra 2 lägga sig för de skall till barn timman i morgon. Harry är och jobba och slutar snart sen skall han fortsätta i vårt sovrum hoppas det snart kan bli klart så vi kan ta hem vår nya säng. För vår gamla säng börja bli rätt dålig nu man sover inte så skönt i den men man kan väl inte begära det efter 12år. Nu skall jag ta hand om barnen och se till att de får lite mat i sig och kommer i ordning med allt som skall göras. Men ni får ha en fortsatt trelig dag/kväll, kjamen på er.

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards