Bearclaw

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 14 mars 2009 10:03

Då var det lördag och vädret är inte så bra tyvärr det är grått och rått ute, men jag håller alla tummarna som går att det kan bli lite bättre. Vår lilla dotter har lite feber även idag vet inte vad hon har fått för något men hon mår inte bra. Hon är mycket gnällig och vet inte riktigt vad hon vill göra utan det har blivit mycket att ha henne i famnen. Man får hålla tummen att hon mår bättre inget kul när barnen inte känner sig krya. Det som är lite trist är att jag inte kommer iväg och dansa man vill inte åka när barnen är sjuka, men det får bli nästa gång i stället. Och nästa gång jag träffa dessa underbara dans kompisar så har jag rätt mycket att prata med några om. Det skall verkligen bli spännande och se vad de säger men jag kan inte avslöja mer just nu, men jag lova att jag skall skriva om det så fort jag kan. Harry skall åka till sitt andra jobb och sälja lite sängar sen skall han hem och fortsätta att bygga vårt sovrum för våra nya sängar har kommit. De får nämligen inte plats i vårt gamla sovrum vilket är lite bra för då blir det nya klart. Förhoppningsvis så kan sovrummet vara klart innan söndag kväll vilket jag är jätte glad för. Detta gör ju också att jag har fått ett hundrum och kontor ska bli skönt att slippa att ha datorn i sovrummet. Vi skall ha det i hörnet av hundrummet och det tar inte stor plats vilket är mycket bra. När allt är klart så ska sätta in en egen soffa till hundarna där de kan ligga i. Sen tror ju jag att de försöker lägga sig i vår soffa i tvrummet ändå men det man inte ser har man inte ont av. Men innan hundrummet är klart så tänkte jag måla väggarna så man kan torka av väggen eftersom det blir skitigt efter att hundarna ligger längst väggen.  För tapeten som är där nu ser inte trevlig ut eftersom att Fabian bland annat sover nedanför Harrys säng och väggen där han har legat är skitig och det går inte att torka bort. Men lite färg är ju inte så mycket jobb med tänkte måla över tapeten och jag tror även att jag slipper att köpa färg, har nog det hemma redan. Barnen är redo för att gå ut och leka vilket är bra de behöver frisk luft så de blir härligt trötta när de skall läggas sig i kväll. Och som jag har skrivit en gång förut så leker de rätt bra när de är ute och leker de bråkar inte lika ofta som när de är inne. Så nu skall jag hjälpa dem att få på sig kläder så de kan gå ut. Sköt om er och ta vara på er, stora kjamen på er ALLA.   

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards