Bearclaw

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 13 mars 2009 16:24

Då var det helg igen och barnen har varit lite dåliga vet inte riktigt vad som har varit gel förutom att de har varit hängiga. Men man kan väl inte vänta sig något annat vädret är ju inte det bästa. Blev så ledsen när jag körde hem från Nybro i går kväll när det började snöa trodde att vi skulle slippa det nu men icke. Och som det verka så kan det bli mera av den vita varan, jag måste säga att nu vill jag ha mer grön vara än vitsnö. Och inte tala om den stora gula saken som bruka vara på himlen ibland det är inte ofta man ser den men det händer. Vet inte riktigt vad den heter men om jag kommer på det så säger jag till.(ler) Har tänd i brasa i kaminen det kändes lite rått inne det är så skön värme som kommer när man elda. Vår dotter är lite febrig och lite gnällig men kan förstå henne om hon inte mår okej. Nej fy katten vad jag längtar efter bättre väder så barnen kan få vara lite friska, hade nämligen tänkt att åka och dansa i morgon men som det ser ut nu så går det inte. Kan inte lämna barnen när de inte mår bra. Nej slut på mitt gnällandet idag har jag fixat med tvätten och Harry håller på med vårt sovrum det ska verkligen bli kul att få ett nytt. Vi har även fått våra nya sängar och det ska bli ännu skönare att få ligga bra. Då kanske man sover ut lite bättre de få timmarna som man sover. Harry och den näst äldsta sonen är och handla och det är så skönt att slippa strängas med allt folk som är ute. Fast ibland är det kul att åka och handla men jag gillar inte att trängas tycker om att gå i min takt. Barnen och vi skall ha lite fredags mys titta på en film ihop och äta lite god mat och snacks. Kommer inte på mer att skriva så ni får ha det så bra tills vi hörs, stora kjamen på er.

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards