Bearclaw

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 11 mars 2009 09:27

Då var man på barntimman i går det var jätte trevligt, de hade även en aktion på åkern utanför lokalen där vi var. De auktionerade ut traktor, vagnar och annat som man använder till gården. Det jag blev arg för det var när dessa äldre bönder och även yngre som gick igenom häcken som var utanför tomten som tillhörde kyrkan. De bokstavligen gick ner den häck som var där och jag är ju inte den som är den utan jag sa till dem som jag såg. Talade om att man går ju inte där men en del av dessa bönder var oförskämda vill jag säga de sket fullständigt i att de förstörde något som inte ens var deras. De som var på barntimman tyckte det var lite pinsamt när jag sa till dem, men det var som jag sa man lär sina barn att de inte skall göra så då ska inte vuxna människor bete sig ila. Sen åkte vi hem jag bakade en banankaka som jag skulle ha med mig till kursen. Var klar i god tid vilket var så skönt vi fick snabb besök av en mycket kär vän (TUSEN TACK FÖR BESÖKET). Sen åkte jag till kursen och då kom jag på att kakan som jag bakade hade jag inte med mig. Kunde inte vända hem igen eftersom då hade jag inte hunnit så jag fick köpa en kaka. Sen ringde Harry och talade om barnen hade låst ut honom och att någon av hundarna hade ätit upp min banankaka som jag hade bakat. Visst kan man bli ledsen men hunden som åt upp den blev ju glad. Hade även med mig dansskor till dansarna som de testade så jag får ha dem med mig nästa gång med för de ville tänka innan och det är helt okej. Men det var 2st i Nybro som skulle ha ett par skor.

Finns det någon som vill ha bra skor tex när ni är i ringen med era hundar så säg till för dessa skor är bra för fötterna.

Vaknade som vanligt mycket tidigt eftersom dottern ville inte sova så det är bara att gå upp och ge henne mat. Men jag kände mig lite trött men det är bara att bita ihop sen var det att väcka 9-åringen men han var redan på klädd när jag kom upp. 15-åringne kom in och talade om att han inte mådde bra så han fick vara hemma från skolan. Jag och Harry drack lite kaffe och såg nyhetsmorgon sen började han med vår nya dator så jag kan ha med mig den på kurserna i stället. Han började i går men då gick det inte så bra för honom. Och man vet inte om det går så bra idag heller men det är ingen mening att fråga honom.(hehehe) Sköt om er kjamen


Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards