Bearclaw

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 6 mars 2009 10:51

Fredag och 4-åring har varit hos tandläkaren och han hade fina tänder det ända är att hans tänder börja att reagera på tutten. Och vi försöker verkligen att få honom att låta bli denna napp men han går och letar rätt på den och ta den. Så vi har en strid men honom hela tiden vi försöker allt man vet inte vad man mer skall försöka att göra. Men vi kommer inte att ge oss men det är lite trist att jämt bråka om det. Barnen är uppe och leker man får se hur länge de kan vara vänner för varje minut de är lugna är ju en vinst. Pojkarna är i en himla jobbig ålder just nu det är bara bråk och slåss som gäller. Förstå inte varför för vi gör inget annat än att säga till att man inte slåss, men vad hjälper det har man tur så hjälper det en liten stund.

Vad ska man göra idag då: Man får väl fixa lite med tvätten även idag fast man inte vill men låter jag bli så blir jag aldrig klar med den. Sen tänkte jag baka lite bullar med barnen lovade nämligen 5-åringen det. Och lite bullar är ju aldrig fel så jag hoppas verkligen att vi hinner med det. Min pappa kom på besök och drack lite kaffe och pratade lite skit. Harry håller på att ringa till alla som han inte fick någon rätt sida på som datorn och torktumlaren. Är så himla tråkigt att man måste bli arg och förbannad innan något händer. Men jag hoppas verkligen att vi ska få hem torktumlaren och frysen som de har lovat oss och att det blir idag. Hoppas också att jag ska få hem mina skor som jag har beställt för jag behöver nya dansskor. Jag har dem hela tiden när jag dansa gå ut med hundarna så de är väl använda. Tänkte även att jag skulle måla hallen på övervåningen så det ser lite bättre ut. Men som vanligt så blir förmodligen dagen inte som man har tänkt sig tiden får utvisa det.

Ni får ha det så  bra och sköt om er, kjamen




Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards